niedziela, 2 września 2012

Wrzesień

Poniżej moje plany na wrzesień. Chętnie zamieściłam bym ich o wiele więcej, ale wiem, że z realizacją może być kiepsko, więc podejdźmy do tego realnie ;]

1. Nauka, rozwój osobisty

  • napisać i oddać magisterkę do końca miesiąca
  • codziennie czytać książkę przed snem  
  • zapisać się na studia podyplomowe
2. Zdrowie, wygląd
  • iść do stomatologa (mam już umówione 2 wizyty)
  • iść do innego ginekologa bądź zdecydować co robię z tabsami
  • nie pić piwa przez cały wrzesień (nawet nie przepadam za piwem, a jakoś zawsze daję się namówić)
  • wrócić do zdrowego odżywiania, nie jeść słodyczy i fast foodów
  • stosować się do mojego planu pielęgnacji
3. Praca mojego chłopaka 
  • podsyłać mu co najmniej 1 ogłoszenie dziennie
  • wspierać go najbardziej jak się da
  • wypytać znajomych, polecić komuś mojego chłopaka
4. Inne
  • spotkać się z przyjaciółką (koniecznie!!) 
  • kupić Multisport 


Najważniejsza jest magisterka, na drugim miejscu - praca mojego chłopaka, potem moje problemy z hormonami... To są zdecydowanie priorytety na ten miesiąc. Mam nadzieję, że się uda!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz