środa, 19 września 2012

Właśnie zaczęłam chudnąć! :)

Początkowo miałam zamiar opisać całą historię mojego odchudzania, które trwa (oczywiście z przerwami) ok 7 lat. A tak naprawdę to nadwagę mam od dziecka. 
Pomyślałam jednak, że opisywanie stosowanych przeze mnie dotąd metod, a także moich wzlotów i upadków tylko mnie dobije. Najważniejsze jest przecież tu i teraz, tak? 

obecna moja waga to 76 kg

najwyższa waga - 81 kg (styczeń tego roku)
najniższa waga (w dorosłym życiu) - 59 kg

I to by było na tyle, jeśli chodzi o przeszłość. Zaczynam dziś! I nieważne są moje dotychczasowe porażki! Jeszcze mogę być szczupła, nic straconego!


Będę regularnie zdawać relację z moich postępów i naprawdę wierzę, że mi się uda. Docelowo chcę ważyć ok 63 kg (nie podobają mi się bardzo szczupłe sylwetki, przy moim wzroście - 165 cm taka waga mnie zadowoli, choć i tak najważniejszy jest wygląd i samopoczucie, a nie cyferki). Mój pierwszy cel to 70 kg! Jak chcę tego dokonać?


  • zdrowe odżywianie (opierać się diecie South Beach, uważam, że jest spoko i uczy wybierania zdrowych posiłków, nie narzuca żadnego sztywnego jadłospisu na dany dzień)
  • aktywność fizyczna (od miesiąca mam przerwę, wcześniej chodziłam na zajęcia fitness, wracam na nie w październiku)
  • masaże zwalczające cellulit (który niestety jest mega zaawansowany)
Start! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz