sobota, 15 września 2012

(prawie) perfekcyjny tydzień - PLAN!

Poniżej plan na najbliższy tydzień - w ramach projektu 30 Days To Change :)

Powinien to być plan na perfekcyjny w moim przekonaniu tydzień. Nie do końca tak jest, ponieważ przede wszystkim zależy mi na tym, żeby ten plan zakładał ruszenie tyłka, ogarnięcie pewnych zaległości oraz żeby był realny do wykonania. A zatem:


sobota



  • napisać 10 stron magisterki
  • zrobić porządek w kuchni
  • zaplanować wydatki na najbliższych kilka tygodni

niedziela
  • napisać 4 rozdział magisterki
  • ugotować pyszny obiad - ugotowałam we czwartek :)
  • uprasować kilka ubrań 

poniedziałek
  • jechać na cały dzień do czytelni
  • poprawić magisterkę, uzupełnić przypisy
  • napisać zakończenie magisterki

wtorek
  • iść do promotora, oddać magisterkę
  • praca - 15-21
  • kupić Multisporta

środa
  • odwołać wizytę u lekarza
  • praca 8-16

czwartek
  • praca 8-14 - nie byłam w pracy - choruję 
  • wielkie prasowanie i uporządkowanie szafy

piątek
  • napisać streszczenie magisterki po rosyjsku (i wysłać do sprawdzenia) oraz po angielsku
  • relaks
  • praca 12-19


Jak widać, większość zadań wykonana, tylko... nie te najważniejsze :/ Nie napisałam streszczeń magisterki, i ogólnie, pracę nad nią zostawiłam na weekend. Myślę, że na następny tydzień stworzę bardziej ambitny plan ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz