czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie października i kilka refleksji

Moje październikowe plany i ich realizacja są TU

Generalnie jest progres, gdyż obroniłam się i zaczęłam studia podyplomowe - to było dla mnie na pewno najważniejsze. Ale w sumie to nie wymagało żadnych dodatkowych wysiłków: magisterkę napisałam we wrześniu, obrona była formalnością, a w przypadku drugich studiów, to formalności załatwiałam również wcześniej, teraz po prostu poszłam na zajęcia. Czyli nie napracowałam się za bardzo.

Większości "drobniejszych" postanowień nie zrealizowałam, bądź tylko częściowo. Jestem na siebie zła, gdyż tak naprawdę byłam w październiku kompletnie niezorganizowana. Niby doskonale wiedziałam co mam robić, jakie mam obowiązki i kiedy mam je wykonywać. Ale jakoś nie poszło :/ Mam wrażenie, że tkwię w miejscu, bo zajmuję się jakimiś błahymi sprawami, zamiast się rozwijać.

Brakowało mi motywacji, to pewne. Poza tym, ciągle byłam zmęczona, chociaż nie miałam się czym zmęczyć! Niby bardzo chcę studiować, pracować, dbać o siebie i mój związek, ale czasami miałam takie chwile, że było mi to wszystko zupełnie obojętne i nie widziałam sensu jakiegokolwiek działania w tych sferach. Odpalałam wtedy komputer w poszukiwaniu motywacji, czytałam różne artykuły, setki wpisów na blogach, a kończyło się na czytaniu totalnych głupot w sieci, i tak mijał mój dzień.

Potrzebuję zmian, zapału, konsekwencji, działania! Bardzo chcę się rozwijać, ale spadki motywacji rozwalają mi wszystko.

Aby walczyć z moim lenistwem (bo chyba to jest największy problem, jestem bardzo ambitna i cholernie leniwa, poza tym, jestem chyba perfekcjonistką, więc jeśli czego nie będę mogła zrobić idealnie, to wcale się za to nie zabieram) zamierzam, przede wszystkim, zrobić sobie listę motywującą. Chcę wypisać wszystkie powody, dla których warto robić to, co robię, marzenia jakie uda mi się spełnić dzięki moim obecnym wysiłkom itp. Mam nadzieję, że to zadziała i w chwilach zwątpienia przeczytanie tej listy da mi chociaż małego kopa do działania. Oprócz tego, chcę znacznie ograniczyć czas spędzany przed komputerem. Siedzenie w sieci psuje mi wszystko, bo nie robię nic pożytecznego, niczego się nie uczę, nie rozwijam się, a tylko nieustannie się relaksuję :/


3 komentarze:

  1. Oby listopad okazał się bardziej produktywnym miesiącem. Wiesz co robiłaś nie do końca tak jak powinnaś, więc teraz będzie znacznie lepiej.
    Po prostu trzymaj się wyznaczonych sobie celów.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, wyciągnęłaś wnioski teraz trzeba działać. Mnie motywuje fakt, że czas leci tak szybko i jeśli czegoś nie zrobię teraz, to za jakiś czas mogę obudzić się w miejscu, w którym wcale być nie chciałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że zanalizować swoje działania i teraz może być już tylko lepiej, w końcu uczymy się na błędach ;)

    OdpowiedzUsuń