niedziela, 30 grudnia 2012

Czas na realizację postanowień noworocznych - plany tygodniowe!

Z wielką przyjemnością powracam do tworzenia planów tygodniowych, które ostatnio przerwałam na okres świąteczny. Brakuje mi listy zadań na dany tydzień, już się przyzwyczaiłam do tego, że z wyprzedzeniem planuję i zapisuję wszystko, co mam do zrobienia. Także odpoczynek i przyjemności. 

Myślę też o umieszczaniu na blogu planów miesięcznych. Tygodniowe są dla mnie co prawda o wiele bardziej motywujące, ale miesięczne pozwoliłyby na określenie pewnych "kamieni milowych" w realizacji celów i nadały jakieś tempo moim działaniom. W planach miesięcznych skupiłabym się na najważniejszych tegorocznych postanowieniach. Nie wyobrażam sobie bowiem zaplanowania z miesięcznym wyprzedzeniem wszystkich działań. No ale o tym będzie potem, teraz plan na najbliższy tydzień - od dziś do następnej niedzieli. 


30.12.2012 - 06.01.2013

  • kupić prezent mojej chrześniaczce (czwartek?)
  • iść na wszystkie zajęcia (gramatyka!!!!)
  • porządnie odrobić zadania z rosyjskiego
  • znaleźć 5 stron z kursami angielskiego i wypróbować je (2/5)
  • skończyć kurs NBP - Bankowość (3/10 modułów)
  • wykonać 3 treningi (1/3)
  • wykonać 3 masaże cellulitu i rozstępów (0/3)
  • nie jeść słodyczy 
  • znaleźć 5 książek (lub innych źródeł) do pracy licencjackiej
  • dokończyć i wysłać raport z grudnia (praca) 
  • opracować wszystkie lektury na zaliczenie
  • spędzić 1 miły wieczór z r. 
  • zrobić serum do twarzy z półproduktów

Sporo tego wyszło, ale to dlatego, że mam dużo czasu wolnego w tym tygodniu (nie pracuję, zajęcia mam tylko w czwartek i piątek), a poza tym zmarnowałam już miniony piątek i sobotę (niewiele zrobiłam!!), więc teraz muszę to nadrobić. 

Do roboty!

1 komentarz: