niedziela, 21 kwietnia 2013

Przeprowadzamy się!

Tydzień totalnego stresu, a teraz pełna ekscytacja, w maju przeprowadzamy się do uroczej kawalerki! 

O relacjach z naszymi współlokatorami można by nakręcić film - czarną komedię zapewne. Od długiego czasu atmosfera w mieszkaniu była nieco toksyczna, ale ostatnia rozmowa z nimi sprawiła, że granice mojej cierpliwości zostały przekroczone. Wcześniej przymykałam na wiele rzeczy oko i byłam zbyt niekonfliktowa. Tym razem pod wpływem emocji zaczęłam działać, pociągnęłam za sobą mojego chłopaka i w rezultacie wynajęliśmy piękną kawalerkę, do której przeniesiemy się najpóźniej pod koniec maja. 

Nareszcie będę się czuć swobodnie w swoich czterech kątach, będziemy robić co nam się podoba i o której nam się podoba. Nie będę rankiem wyczekiwać na wolną łazienkę itd. Jednym słowem - luz i nowa jakość życia. 

Cały wolny czas poświęcam teraz na planowanie jak urządzimy nasze nowe mieszkanie :) Przeglądam zgromadzone czasopisma wnętrzarskie, mnóstwo blogów i filmików na youtube o organizacji przestrzeni. Oczywiście nie będziemy kupować nowych mebli, jedynie jakieś drobiazgi, ale i tak jaram się bardzo :P 

Moją radość przyćmiewa tylko natłok obowiązków związanych ze studiami. Odliczam dni do ich zakończenia - powaga - mam już dość... Czuję w tym momencie, że te studia mnie tylko ograniczają, niewiele z nich wynoszę, a poświęcam im dużo czasu :/
Maj i czerwiec będą dla mnie najdłuższymi miesiącami w życiu, ale dobrnę do końca, dam sobie radę! 


4 komentarze:

  1. Gratuluję! Fajnie, że udało wam się znaleźć kawalerkę i że tak szybko możecie się przenieść :) Nowy etap w życiu ;)
    A ze studiami dasz sobie radę, dwa miesiące miną bardzo szybko, a jeszcze szybciej potem zapomnisz o tym trudzie studyjnym :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w urządzaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z innej beczki - wzruszyłam się właśnie czytając Twój post na temat Waszego ślubu! ;)

      Usuń
  2. KOniecznie po inspiracje wnętrz zajrzyj do http://justdoit-kudels.blogspot.com/2013/02/wiosenna-metamorfoza-pokoju.html


    Własna kawalerka - super sprawa! :-)

    Buźki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taka własna, bo wynajmowana :) Ale nie mogę się już jej doczekać!!!! Dzięki za link!

      Usuń