wtorek, 14 sierpnia 2012

Inspiracje

Nie potrafię działać i myśleć kiedy wokół mnie panuje chaos!

Jeszcze rok temu nie uwierzyłabym, że takie słowa jak powyżej mogą kiedykolwiek paść z moich ust. Zawsze byłam największą bałaganiarą w domu, a potem w akademikowym pokoju. Było mi szkoda czasu na sprzątanie, robiłam to tylko wtedy gdy już naprawdę musiałam.

Dziś nieporządek mnie niesamowicie irytuje! Lubię wiedzieć co gdzie jest, każda rzecz ma swoje miejsce, ubrania mam wyprasowane i idealnie ułożone w szafie. Naczynia zawsze umyte wieczorem. Harmonia :)

Nie wiem dlaczego zaszła we mnie taka zmiana. Z dnia na dzień bałagan denerwował mnie coraz bardziej. Kilka miesięcy temu miałam nawet szał na Anthea Turner, oglądałam jej programy, kupiłam jej książkę i sprzątałam jak szalona. To mi na szczęście minęło. Dziś szukam coraz to nowych sposobów na organizację przestrzeni. Aby było ładnie i praktycznie, żebym niczego nie musiała szukać.

Moje sposoby na porządkowanie i organizację mieszkania przedstawię wkrótce, a dziś chciałabym polecić jeden z kanałów na You Tube, z których czerpię inspiracje.
Pierwszy z nich to HomeOrganizing, na którym Alejandra Costello (personal organizer) pokazuje sprytne patenty na organizację domu.




Przyznam, że nie wszystkie rozwiązania tej pani mi się podobają, ale zawsze można się zainspirować do stworzenia czegoś własnego, lub przynajmniej zmotywować do porządkowania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz