niedziela, 8 września 2013

Nowe postanowienia na resztę tego roku!

pinterest.com

Kontynuując rozpoczęty ostatnio temat postanowień noworocznych, chciałabym Wam przedstawić mój plan działania na ostatnie 4 miesiące tego roku. 

Nie będzie wielkich rewolucji, zamierzam się skupić na najważniejszych sprawach, a resztę zostawiam mojej spontaniczności. Zauważyliście pewnie, że lubię wymyślać sobie jakieś zadania, projekty, choćby na tydzień. Nie będę ich jednak uwzględniać w poniższym planie, ponieważ czytam dużo blogów i praktycznie codziennie znajduję nowe inspiracje, pojawiają się nowe pomysły i nie chcę się jakoś ograniczać planami. 

Przejdźmy do konkretów!






1. Zmiana pracy
To jest zdecydowanie priorytet. Chcę pracować w zawodzie i zarabiać lepiej niż obecnie. 
Muszę jednak udoskonalić moje metody poszukiwania nowe pracy, bo -jak widać- nie są efektywne... Za mało czas poświęcam na szukanie pracy i ograniczam się tylko do odpowiadania na ogłoszenia - żal... 

2. (nie wiem jak to nazwać...) Piękno/Kobiecość
Chodzi o to, żebym czuła się i wyglądała pięknie. Powoli się coś zmienia w mojej psychice w tym kierunku. Pracuję obecnie nad moim stylem ubierania się i już zbliżam się do końca w jego ostatecznym określeniu. Potem chcę sukcesywnie wymieniać moją garderobę (bo teraz wygląda to fatalnie), ale to jest uzależnione od mojej sytuacji finansowej (patrz: punkt 1). 

3. Odchudzanie
Związane z punktem 2. Doszłam do wniosku, że mogę robić cuda, siedzieć godzinami w łazience i wykonywać najbardziej fantazyjne makijaże, ale tak naprawdę nigdy nie poczuję się piękna, jeśli będę ważyć tyle, co obecnie. Nie czuję się dobrze w swoim ciele i tylko zrzucenie zbędnych kilogramów może coś zmienić. Obecnie jestem pod opieką dietetyka, mam pewne wzloty i upadki, zeszłam z otyłości do nadwagi i zamierzam schudnąć raz na zawsze. 


Jak pisałam wyżej, oprócz tych postanowień, chcę zrealizować w tym roku jeszcze mnóstwo rzeczy! Ale chyba sama sobie zrobię krzywdę, jak pod koniec grudnia stwierdzę ze smutkiem, że nie zrobiłam wszystkiego aby powyższe punkty zostały zrealizowane. 
(Wiem, że punkty 2 i 3 są w tym opisie za mało konkretne, aby nazwać je celami, ale mam w głowie konkretne wyznaczniki, które pozwolą mi ocenić czy zadanie zostało wykonane :) Nie chcę tylko o tym teraz pisać tak szczegółowo)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz