wtorek, 1 października 2013

Proces rekrutacji - moja obecna sytuacja i kilka cennych linków

Dziś krótko, bo nie mam czasu >>> Muszę przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej :) Jutro czeka mnie spotkanie z szefem szefów w ramach ostatniego etapu rekrutacji na dość interesujące stanowisko. O szczegółach napiszę jak już będę miała ostateczną odpowiedź z tej firmy. Proszę trzymać kciuki!

Denerwuję się, nie wiem czego się spodziewać i jak jeszcze się przygotować. Mam już za sobą rozmowę z pośrednikiem/headhunterem oraz z moim bezpośrednim przełożonym. Zostałam przemaglowana w każdy możliwy sposób, ale okazało się, że zanim zapadnie decyzja chce się ze mną spotkać szef szefów. Nie mam pojęcia o co może mnie pytać, czy będzie sprawdzał moje kompetencje czy ta rozmowa to tylko formalność i ustalenie warunków zatrudnienia. Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? 

Szukając informacji i próbując dodać sobie otuchy przed jutrzejszą rozmową, postanowiłam podzielić się z Wami linkami do kopalni wiedzy na temat szeroko pojętej kariery/pracy/szukania pracy. 

Kariera pod kontrolą
Czytam od dawna, serdecznie polecam! Lubię blog za różnorodność poruszanych tematów, profesjonalizm i spojrzenie na szukanie pracy z perspektywy osoby zatrudniającej. 

hr w praktyce
Odkryłam dziś, podoba mi się m.in. sposób omawiania pytań rekrutacyjnych. 

Drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej - wskazówki

Do napisania!

4 komentarze: